all want is to see you

Hej Hej!

Mår väl hyfsat bra idag. Vaknade imorse när alarmet ringde men var helt borta då så jag ringde och sjukanmälde mig och sedan blev det sova i några timmar till. SKÖNT!
Hade ju bara en lektion idag så missade inte såååå mkt. Illamåendet slog till när jag var i stallet också,fy fan...

Gårdagen var ialf sjukt lyckad tycker jag! Jag hade det väldigt roligt och jag träffade massa folk och dansade tack och lov bara med härliga killar och inget annat!
Jäkla äckligt är det när 50+are drar iväg med en..usch. Som tur är slapp man det;)

Vi lady Gagor var ialf snyggast,mhm;)

Sitter ialf just nu och planerar inför helgen. Mycket skriva blir det både på sms och på msn. oj oj oj!
Men men,det är det värt i slutändan;)
om det ser ut nu då. Utgång fredag OCH lördag. Gillas starkt!;)

Men nu ska jag dra vidare osh fixa lite mer här. En dusch skulle vara bra och hinna med innan det blir en dejt med kudden.
ha det så bra så länge!!
Bilder från Knutmasso kommer så fort MalinPalin lagt upp de,hihi;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0