amazing!

Hej hej!

Idag kan jag ärligt säga att jag är liiite sliten idag. Hade en grym kväll med tjejerna igår,yeah baby!

föra själv(?) ganska tragiskt,men har man inget annat val så..Blev typ bara vin till maten men ändå;)
muppiga(men dock snygga) killar på busssen in
KALAS
grymt jävla lång kö
kö i 30 min..iskallt!
bli intagen av en vakt, slapp visa legg eller biljett! Yeah,bra start på kvällen;)
baccardi baccardi baccardi..
röda läppar
massa foton
dansa dansa
galeeet!
strul med Hanno ;O
dansa dansa
cider
galet!
strul med random kille
dansa dansa
Rabih från IDOL! :)
Strul med Hanno (igen) ;)
dansa dansa
strul med random killes kompis
dansa dansa
hemgång vid 03.00
sova i Sunnersta med T&S!

Har idag inte gjort mycket mer än att vakna vid tolv tiden,legat och segat i sängen och snackat med tjejerna ett tag,kollat på gårdagens galna bilder och sen käkat frukost och därefter dragit ner på stan och fixat busskort och sedan åkt hem. Fixade lite i stallet och tog in hästarna vid fem,shit vad det snöar och blåser idag
!
Och ja ikväll skulle jag egentligen dragit mig själv till Alex på fest,men blir nog inte mkt mer än seg i soffan med godis och nån film. Orkar inte med mkt mer.
Men men, hade en kalaskul kväll igår med tjejerna så det var fan värt dagens mående idag;)

Hoppas ni har det bra ialf!
Visar bilder från kvällen så fort Tovelove laddat upp dem:)
puss puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0