and this means...

 Jäkla huvudvärk och inte försvinna. Tog en ipren förut men det hjälpte ju knappt...
Har ialf hunnit med och varit i stallet och tagit hand om hårbollen. Sen drog jag iväg och åkte skridskor med Jojjo,Bolle och Anton. säger bara jävla idioter.

Fick reda på alldeles nyss också att jag bara har en lektion imorn och den börjar inte förrän vid ett. Hur nice är inte det liksom?:)

Tovelove har lagt upp bilderna från i fredags och igår men vet inte hur många jag orkar lägga upp här. Men bjuder på några ialf,hihi!
enjoy;)

förresten,det är sjukt stört att man kan sitta och tänka på en person och just i det ögonblicket få sms ifrån den personen. Snacka om sammanträffande eller,vad man nu kallar det?
roligt värre:)

men men,nu ska jag vila mitt huvud och sovaaaaa.
Godnatt på er människor!:)

fredagen:




lördagen:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0