det skiter sig fullständigt....

...om jag inte får tag på en ipod-högtalare tills på onsdag.

Det är nämligen på onsdag det gäller. Det är då det tradtionella knutmassot är(ni som inte fattar,I can explane if you ask) och vi i tjejgänget behöver musiiiik!
Andra tänker,whatever det får inte bli nån musik,men något jag fan inte är,det är någon som ger upp.Inte förrän det verkligen är försent! Im a believer you know;)
Och inte för ett misstförstånd mellan oss tjejer,det kan fortfarande fixas hörni!:)


Såå jag ber nu alla sötasnällarara människor som läser detta och som har en ipodhögtalare att höra av sig till mig! Vi är desperata häääääär!!!!!!!!!!!
Skulle vara så himla himla snällt om vi fick låna någons högtalare. Det skulle göra våran grej helt PERFEKT!
Och visst ni tänker compitition men hey så är det inte för oss. Vi tävlar inte om något vi inte;)

så please,help us?:)

Puss och Kram // Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0