feel again

Jag laddar just nu ner musik,ska strax dra till stallet i denna kyla. Inte najs,men vad gör man?
Jag har förresten en ny favorit kille. Taio Cruz.
gör väldigt bra låtar måste jag säga! love love love!

Har kvällens outfit klar ialf. Kör på lite finare klädsel idag,fin klänning och fina accessoarer till.
Tänkte att man kunde klä sig lite fint när det är födelsedag och allt.
Men ja nu drar jag iväg till stallet och frysa lite grann. Blir ingen ridning trots allt. pallar inte i denna kyla:S

Och en rolig grej: pappa har träningspass här hemma. Om någon är sugen på att lära sig : "daggmask" övningen, är det bara och joina.
Seriöst,hur sjukt rolig pappa kan man ha egentligen? ;D

Men men,nu drar jag.
later!;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0