flipp...FLOPP!

hallå där!

Söndagsångesten är här. Fy fan vilken kväll det blev igår...
Började med att tjejerna,Tove,Sara och Stina kom hit,hälla i sig dricka,stressa med fixningen,klunka vin på bussen,asdragna redan vid nio,gå in på Kalas,käka all möjlig mat på buffen,dricka mer,tappa bort 100 kr,må dåligt,ligga däckad på toan vid elva,ingen kontroll för fem öre,aspackad,dra hem vid tolv-bussen där Jojjo och Bolle gjorde mig sällskap.
Komma hem,må bättre och trycka i mig godis till nån löjlig film. Däcka vid 02.00.

Hur härlig kväll var inte det liksom?
Ångrar mig ändå idag att jag inte stannade kvar,för mådde mkt bättre sen. Men var kanske lika bra att åka hem haha;)
men jäkligt surt och missa Basic Element,de är ju såå bra ändå!

Hur som helst,idag mår man som man förtjänar och det är pissdåligt. Har lyckats få i mig två mackor,men känner att mat är något jag inte längtar efter nu..fy fan.

Men ja det vara allt för mig nu tror jag.
Idag blir det inte mkt mer än stallet och sedan ikväll skridskor. Jag och Jojjo ute på hal is,kan inte bli mkt roligare,eller?;D

ha en bra dag ialf!
bjuder också på touch you right now,med Basic Element. ENJOY!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0