get me out of here

Heej!

Sitter just nu i skolan och har tråkigt. Finns ju nästan inget att göra då. Alla andra är antingen upptagna med projektarbete,i gymmet eller har åkt hem. Och vad jag gör jag då? Skulle helst av allt vilja göra projektabete men det går ju inte nu inte..Marina gymmar den jäkeln;)

Hur som helst,var ner på stan en snabbis och det var ju oerhört kul men shiit vad mycket saker det är man vill ha!
Om man bara hade jobb så skulle man kunna unna sig sån där vardagsshopping lite när som helst.Jag har faktiskt funderat på att söka som jobb som telefonförsäljare,det är enkla pengar och tjäna.
Snabba cash helt enkelt;)

Men men.en annan sak.
Att allt ska förändras är så jäkla surt,ville inte att det skulle bli såhär men se hur det är nu? Man hälsar inte ens på varandra.Man ser inte varandra,man behandlar varandra som luft. Till vilken anledning? ORKAAAAA

Usch,vilken dryg dag det här är.
Nej nu ska jag hoppa iväg till gymmet,och se vad Marina och Sara har för sig!
Tjingis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0