Getting over

Godmorgon!

Blev lite ändrade planer igår,så jag hamnade hos Jojjo istället och då blev det massa snack och chips och dipp också! hehe.
Var ialf väldigt roligt, vi planerade framåt också,börjar bli bråttom här!:)

Ialf,den här veckan som kommer nu,den kommer bli as rolig!
Har massa planer och det gillas!:)

Idag är dagens planer stallet,sen hem och duscha/fixning sen bär det av till Öregrund för Sleep Over hos Malin!
Massa girltalk,måla naglarna,kolla på otroligt tjejiga filmer m.m.! Ser verkligen fram emot det,man kan mysa omkring i pyjamasen hela kvällen:)
Kommer hem imorgon nångång,hihi;)

Så nu vet ni vad jag kommer ha för mig i alla fall.
Men jag ska nu fixa lite frukost, see ya!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0