great!

Heej!

Eftersom alla tjatar om det så måste jag nog också göra det.. FY FAN vad kallt det är idag!
Inatt sov jag med två par strumpor,pyjamas byxor,t-shirt och en myskofta på mig,plus två täcken och en filt.
Och idag...alltså jag döör! Vill bara ligga i soffan inlindad i massa täcken och dega.
Så ja idag ska jag endast gå utanför dörren två gånger.
Första gången- när jag ska till stallet.
Andra gången- när jag ska ut och röjja ikväll.
That's it.

Och jag längtar verkligen till ikväll,blir utgång med massa härliga människor!:) Jag har bestämt vad jag ska ha för skor- de är öppna så ja jag kommer inte ha några tår kvar efter den här natten men whatever. Har inga andra jag vill ha på mig..Så ja skor och örhängen är klara. Skulle vilja ha lösögonfransarna på mig men jag vette fan om jag kan ha dem.Mamma är inte hemma så hon kan inte fixa det, så nu är frågan om jag klarar av det själv? kanske..kanske inte.

Hur som helst,ska nu kila iväg och ta en kopp té!
Later people!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0