klart det är nice

Heej där!

Det är fredag och jag är hemma och jag absolut ingenting. vet ni hur glad jag är?!:)
precis vad jag behöver liksom! Det enda som saknas är någon att mysa med.Hallå fredagsmys tack?

Hade ialf en lugn dag i skolan,blev lite trött på slutet bara. Hängde i sysalen i ca 4,5 timme. Syr just nu en klänning med korsett och cirkelkjol och med tanke på att jag aldrig gjort det förr och alltså håller på med två nya moment samtidigt,gör att man kan bli lite trött i huvudet..

Men men nu är det HELG i alla fall!
har stalltjänst den här helgen också,ut och insläpp både lördag coh söndag. Så ja imorn blir det till stallet vid 08.00.
Sedan blir det hem och sedan tillbaka för att åka dit vid 11.00 för då kommer tjejen och provrider! Spännande!!!
Är lite nervös,men vet egentligen inte varför. Är väl hon som borde vara nervös,för det är hon som ska rida haha. Men ja jag vet inte,blir alltid lite nervös när man ska träffa en helt främmande person och slänga upp den på ens häst. men det går nog bra,eller vad säger ni?;)
Och ja sedan blir det tillbaka vid 17.00 igen för att ta in hästarna och ja sen då? Vet inte hur det blir men något blir det ialf,hoppas jag!:)

förresten så har jag nu hamnat i någon fas i mitt musikliv där jag totalt fastnat för svenska artister och svenska låtar. Är så grymt skönt flow i låtarna så jag vet inte vad! underbart säger jag bara. underbart!

Så ja därför bjuder jag på en låt nu som är riktigt nice!;)
och med det säger jag adjö!
puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0