I've got to touch you right now

heellooo!

Idag mår jag faktiskt hyfsat bra. Hade inte en alltför spårad ikväll igår så ja det var bra,haha!
Blev en utgång igår med Tove,Nina och Jennifer. Brunettgänget haha!

Och ja ikväll kör vi igen. Men den här gången blir det med Sara,Tove och förhopningsvis Marina:)
Basic Element kommer till kära Kalas och vilka kommer inte vara där då om inte vi! Stammisarna såklart;)
Känner på mig att det kommer bli en grym kväll och är grymt taggad!

Ikväll så blir det ialf kort kort och tygskor! Pallar inte klackarna.
Får slå klackarna i taket en annan kväll istället hihi;D

Men nu ska jag dra vidare till stallet och sedan skynda hem och duscha för sen kommer Tove och Sara hit och då börjar kvällen!

Har inte mkt mer och säga nu så..
Ha ialf en grym lördagkväll! vet att jag kommer ha det ialf;)
Puss och Kram!


btw här kommer vimmelbilderna från igår:) Tog massa kort med Toves kamera också men de kommer upp sen efter helgen hihi;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0