jag är fri. Jag kan göra vad jag vill.

Uppdateras flitigt här idag,eller vad säger ni?

Kände för att åka iväg ikväll men det blir inte så. Kände också för att åka skridskor ikväll men det blir inte så.

Man ska inte döma folk efter utseende och det gör jag inte nu.Det gör jag verkligen inte. Jag ger alla en chans,i alla fall som jag tror är värda en. Men just nu är det bara vänta och se hur det här slutar. Bra hoppas jag.

Ikväll blir det bara chill och typ sova? Klockan är typ inte ens sju och jag kan inte hålla ögonen öppna typ. Kul liv man har.
Dessutom så har jag nu en jävla hosta som håller mig vaken om nätterna. Ligger bara och hostar och hostar. Så nu är halsen alldeles tjock och svullen och lungorna gör ont.

En annan sak.
Mina bröder äcklar mig och jag vill flytta hemifrån nu. NU,PÅ EN GÅNG.

det var allt för mig nu. Ha en bra kväll!
hej svejs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0