jiddra inte..

hallååå!

här har man haft fullt upp!
Gårdagen..hm ja hur var den egentligen?

lång jävla skoldag
pancakes till lunch (wiiie:D)
ARL prov som gick..hm bra,dåligt,sådär?
jävligt argt humör
bussen inställd
Tovelove och Jag hem till mig
fixning,stress,telefonsamtal och sms hit och dit
KALAS
grymt kul
grymt mycket människor,grymt snygga människor också
grymt drag
Bussen hem 00.15
promenad genom snöstormen

Härlig kväll ändå,trots ändringar,svordomar,vädret och bussarna.
Idag så har jag spenderat dagen i skolan ändå,COLA is the shiiit, Svitlana kan dra åt.. och det samma med IKEA påsarna och jaa.. har bara varit en helt vanlig dag helt enkelt. Mått dåligt har jag inte heller gjort,förutom att just nu är jag jäkligt trött.

Och nu ska kvällen spenderas framför en film,ska kanske försöka plugga lite senare men..äh vi får vi se;)
Ska kanske sola lite senare också..
Men nu blir det: middag och sedan jiddra inte med zohan,nötter och té.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0