keeping you warm

Heej Heej!

Så himla fint väder det är idag. Älska Solen!
Plus med denna dag är: att det är sjukt fint väder och det är typ -10 grader bara! Så vad hindrar mig från att hoppa i stallkläderna på en gång och ta en ridtur?!
Joo. Jag är sjuk.
Alltså riktigt jäkla sjuk. Min hals gör as ont,jag är täppt i näsan och och febern börjar komma smygande...
Så himla härligt att bli sjuk dan före skolan börjar måste jag säga...

Ialf så blir det nog mest att vara inne idag, känner att jag inte orkar med annat.
Fast samtidigt vill jag hitta på något. Astråkigt att bara vara hemma ju,sista dagen på lovet och allt!

Men det var allt för mig nu.
tjoheej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0