Life's a bitch.

Hej!

Kom för ett tag sen hem från Öregrund. Har haft det trevligt med tjejerna,även om jag kanske inte var ett direkt vaket och roligt sällskap. Har varit as trött.
Förstår inte men känner mig helt down...
Inte kul och jag orkar inte skriva något kul heller för den delen.

Förutom att just nu tycker jag kärlek suger. Igen.
Börjar bli trött på allt skit..och att gå och sakna någon som inte saknar en tillbaka,hur jävla värt är det på en skala?
Kan det inte bara hända något bra snart?


Men ja med detta roliga inlägg klart så ska jag ut i kylan nu. Ska till stallet och ta en mysig ridtur på studsbollen.
Hörs senare när jag blivit lite piggare på livet!
Puss och Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0