living my life

Hej hopp!

Nu är det söndag igen. Varför ska helgerna gå så himla snabbt för? Man längtar som satan till fredan men på två röda sekunder har det blivit måndag igen och så sitter återigen och längtar till fredag. värdelöst ju!

I alla fall. Helgen var GRYM! Tror det var en av de bästa på länge. Alltså den har varit helt sjukt rolig! Och vilka fina vänner man har. Ni är de bästa helt enkelt. Ni är verkligen det.

Och ja,under helgen har jag hunnit med att göra allt detta:

glömt bort nyckelknipan i låset till skåpet,ALLA värdefulla nycklar =borta
tillbringat en natt/dag i Morgongåva

haft myskväll med Marina och syrran Martina
käkat mycket chips
käkat GODIS
sett filmen Dirty Love som jag typ halvsov till(?) haha.
pratat och filosiferat om livet mitt i natten
käkat på Donken 2 ggr
fått blåmärken och småsår på benen
skrattat så extremt jävla MYCKET till filmen på Sara och Tove. Amatatörfilm AB is the shiiiiit!
hahahaha.
käkat jättegoda middagar både fredag och lördag
supit mig extremt full
druckit Rosa Pantern,MUMS
dragit kortet alldeles för mycket
varit med om slagsmål(flygande ölflaskor igen!)
DANSAT
halv deppat på toan vid stängningsdags
suttit ute i minusgrader på en trappa och sovit ca kl.04.00
tillbringat natten med .....
minnesluckor(!)
bakiskäkat och små shoppat lite med Sara och Tove



Och ja..det var väl det. Nu så blir det bara chill här hemma och ladda upp inför en ny vecka!
Hej så länge!



Marina Jag Sara Johan Jonathan @ KALAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0