love is hard

Helluuu!

Vilken grym dag det varit idag. NOOOT!

Gick upp vid åtta drog till stallet och fick hästen skodd,snabbt hem och fixa sig,dra till skolan och ha några värdefulla lektioner där jag typ inte gjorde nånting? Blev piss off via projektarbetet och prat med handledarna och ja sedan var det bara att åka hem för att ta in hästarna. Värdefullt liv man har alltså..

Gjorde inget av det jag planerat idag heller..lyckat!
Imorgon väntar inte mycket mer än 4 timmars sömnad och någon skrutt engelska lektion. Får se vad vi däremot hittar på under håltimmen,hihi? näe där ska det göras projektarbete. just det.

Har filosiferat med Sara idag också och det vi alltid kan komma fram till är att killar är skit. De är verkligen det.
det spelar ingen roll men på ett eller annat sätt är det alltid det.Visst finns det några stjärnor därute men de ser man sällan. Jag hoppas att jag en dag kan fånga en i alla fall.

men nu ska jag snart hoppa in i duschen för andra gången idag,slänga mig i sängen med en kopp te och lite senare kolla på Paradise Hotel. Lyckad avslut på denna tisdag tycker jag.
Men nu får ni ha det så bra,puss och hej!


Just drop down the pressure and I will just fall in to your arms. That's exactly what happened today.
And I will keep your bed warm baby;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi kom fram till en massa saker, speciellt de om killar.

Det hoppas jag med på att jag hittar, men den chansen är vel än på miljonen.

Vilka Paradise hotel nördar vi är yeah :D <3

2010-01-19 @ 21:03:44
URL: http://stylelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0