or die trying

Hallu på er.

Skrev för att jag skulle uppdatera när jag blivit piggare ooch på livet och..ja livet kan vara jävligt vissa ggr och det har jag verkligen märkt denna dag. Sedan halv tre ha jag :
- ridit min galna häst, hon blev skrämd = bocksprång och sken tur och ja därefter blev det ca 30 min på volten.
Gå hem,vara utlåst - inga nycklar,inga pengar på mobilen, suttit utanför huset 30 min i kylan och väntat på att nån ska komma hem. Gå tillbaka till stallet,vira in sig i hästtäcken i boxen,sitta där i ca 1,5 timme. Tills slut kom mamma ialf och hämta mig med nycklar(!).

FY HELVETE vilken dag.
Nu ska jag ialf krypa ner i sängen och käka kakor och dricka te, och kolla på någon bra film.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0