she's like a star

God morgon!

Fråga inte varför jag är uppe redan..Förstår egentligen inte själv,för är grymt trött.
Men tror det är för det fina vädret..vaknade till och såg hur solen lyste in in mellan gardinerna och ja tänkte att man kan ju inte låta detta fina väder bli stoppad av lite sömn.
Hade tänkt hoppa upp ur sängen och dragit till stallet för en ridtur men..sen såg jag temperaturen. -15,känns inte så himla lockande med tanke på hur mkt jag frös igår när jag red...
Men får se om jag kanske drar iväg lite senare vid två kanske?

Jag drömde en ganska konstigt dröm i natt också...Jag var i skolan och alla hängde i musikdelen och du var där och spelade piano.Och sedan försökte jag och Sara spela men det lät inte lika bra och sedan satt alla helt plötsligt i cafeterian och sjöng allsång på skansen låtar. Efter det så var jag plötsligt i nån star wars liknande miljö och pratade med Malin i telefon om hur jobbigt det är med vita skor man försöker hålla så vita som möjligt. Haha,normal dröm? ;D

Hehe. Hur som helst,är as hungrig så ska gå och käka lite frukost med lillebror:) Pappa kollar på inspelade Let's Dance men jag tror jag inte gör honom sällskap.haha!
Later people!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0