should I say stay or should I say go?

heeej!

sitter just nu och plågar igenom mig skolarbeten. Ligger liiiite efter om man säger så. Men whatever,är så grymt skoltrött,så jag skiter i det mesta. jag orkar verkligen inte.

Hur som helst,var hemma innan fem idag från stallet. Segade runt i nån timme innan jag till slut hamnade här och pluggade. Blir inte annat idag inte. Är dessutom as förvirrad idag och trodde det var tisdag,men det är fortfarande måndag,puh. Paradise Hotel är det ialf ikväll,någon som sitter bänkad förutom jag och Sara?;)

Vill ni höra nått kul?
mår fortfarande dåligt från i lördags. Huvudvärken is still going strong och så fort jag satt mig på en buss idag så har illamåendet kommit smygande. KUL

Och jag hoppas at den här veckan går snabbt. Jag vill verkligen att den ska göra det!!

 Dessutom så imorgon väntar det först skoning av hästen 8.30.Sen blir det hem och fixa sig,sedan dra till skolan,har en lektion imorn,den börjar inte förrän vid 14.00, men drar dit tidigare för att umgås lite med Tove och alla andra:)
Ska lämna in massa färdiga uppgifter också!;)

Men men,nu ska jag fortsätta pluggandet...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0