sliiiiten x 1000

Gööd mörning!

Gårdagen var grym. Röjjde som ett jäkla as på VIP. Är idag sjukt hes för jag och Hanna skrek som galningar igår,haha! Men men,det var lätt värt det för fy fan vad kul vi hade! 
Och det gör att jag idag känner mig liite sliten. Usch,mår illa och huvudet dunkar rejält det med:S

Ialf.Vi hade det grymt kul och kvällen började med att jag mötte upp K & M på bussen,sen gick vi till Red Room en stund och chillade,därefter drog vi till VIP och röjjde hela natten med födelsedagsbarnen.
Strulade både med Hanno och Mange,haha.
Och så fick Calle sin födelsedagspuss också!
Vi fyllekäkade på Burger King strax efter tre,sen drog vi hem till Mogges pappa och kollade på barnprogram med Victor och Mange i sällskap. Sen blev det sooova!
Drog sedan hem vid åtta imorse(sovit typ 4 timmar?) för att ta hand om häststackarn och nu snart ska jag bli hämtad av Linda och så drar vi och Jojjo+ flera till Östhammar för och träffa KIM!;D

Men ja det påminner mig bara om att jag måste skynda mig nu!
See ya later alligator!;)
Puss.

btw,sjukt fint väder det är idag! sunglasses on!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0