so what I'm still a rockstar

Tjohoooo!

Har äntligen tagit ipren nu!! Glömde göra det imorse så hade ett helvete i skolan idag. Men tack vare finaste klasskompisarna så var det sjukt kul ändå!
Gjorde inte speciellt mycket idag heller. Hade svenska och där fick vi en uppgift som vi ska göra under de sista veckorna och jag och Sara har kommit på värsta idén!;)
Det blir reportage om Paradise Hotel och redovisning blir ett radio program! Hur kul låter inte det?;)
Så jaa det jag ville säga var att jag idag kommer sitta bänkad vid tvn  23.00 och kolla på Paradise Hotel för lite research,haha!
Hade dessutom sömnad och där gjorde vi inte mycket heller förutom att klippa och klistra,dricka té och pröva störda peruker som våra nya provdockor har! Haha,så sjukt kul det var!;D
Så har haft en pretty damn good day idag i skolan alltså:)

Ett minus var ändå var att våran anslutningsbuss kom inte, vi stod och vänta i 20 min. Vi fick till slut ialf åka med stadsbussen,jättesnäll chaffis som lät oss gå på:)
Och ja åkte sedan hem hem hem och fixade stallet med hjälp av mamma. MIn idiot till pappa hade varit snäll och hämtat hö&halm men tror ni inte att ställer in skiten i fel box?! Så vi var tvungen och flytta om 20 balar. Eller ja mamma gjorde det,det enda jag gjorde var att ta in hästfisarna;)

Men ja nu har inte jag tid att sitta här och snacka massa gojja,ska käka nu och sedan blir det att fixa lite med svenskan,projektarbetet,och lite annat.
Later people;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0