something called life

Good morning!

Folk tycker säkert jag är dum i huvudet när jag säger det här,men jag börjar 12.50 idag och jag gick upp 08.00.
Varför kan man ju då undra?
Jo som hästägare lever man ett hårt liv och det innebär alltid tidiga mornar. Var för övrigt grymt jävla seg,övervägde jäkligt länge på att skita i det och ta det på eftermiddagen istället men äh sen pallra jag mig upp ialf.

Så ja nu har man precis fått i sig frulle och sen så bär det av till bussen och vidare mot stan runt tjugo i tolv.
Ska försöka fixa massa papper idag,sånt som ska lämnas in och sånt som jag behöver tills ikväll. Har prov på onsdag och jag har inte pluggat ett dugg. Glömde såklart skåp nyckeln hemma i fredags så kunde inte komma in i skåpet och hämta alla saker. Lyckat eller vad säger ni?

Men aja. Jag hoppas den här veckan blir bra ändå. Kanske blir utgång på onsdag,Nora kommer och rider på torsdag,på fredag blir det shopping kanske och på lördag blir det att fira Sara. Kommer bli grymt tror jag!:)
Men men,nu ska jag försöka dra på mig lite kläder och sånt sen så..

Ha det bra,puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0