something

Tjo!

Varför allt just nu är skit:
-jag har prov imorgon och det kommer gå åt helvete
-har en jäkla hosta som gör att jag knappt kan andas
-projekt handledarna(!)
-projektarbete
-hästar som är dumma i huvudet och springer och fjantar i 20 min innan man kan ta in dem.
-jag är typ pank och vill ha hundra fina saker i affärerna
-jag ligger efter i hundra ämnen känns det som

Det enda som är plus för idag är att vi slapp svenska lektionen,fixat biljetter till Paradise Hotel festandet imorgon och att Sara köpt sina grymt fina skor hon ska ha på lördag och att jag lämnat in allt skit som har med projektet att göra. Ideskiss,projektplan och loggar. Att man sen fick skit för det är en annan sak.

Och juste,eftersom jag vet att pinglan Jojjo läser min blogg såå...
Kollar biljetter imorgon istället för det är då de öppnar upp för helgens alla visningar. Men 4 st biljetter till Avatar 3D right?;D<3

Och morgondagens shema är fullspäckat!
Först blir det lektioner mellan 8.30-15.30,sedan prov 15.30,sedan hem och käka fixa sig och sedan dra sig in mot staden igen runt ca 8-9? Kommer bli en lugn utgång tror jag,men sen vet man ju aldrig vad som händer haha!
har ialf sovmorgon till 12 dagen efter så;)

Men ja det var väl allt för mig nu då. Ska försöka muntra upp mig lite med pluggning. Hah,hoppas ni förstår ironin...

ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0