take me to your heart

Heeeeeeeeeeeeej!

Söndag idag då.
Har precis skrivit klart projektplanen(den nya alltså!) och den blev faktiskt bra tycker jag.
Gick upp 8 idag igen också,fy fan va drygt! är så grymt trött just nu,så ikväll kommer jag somna lätt. hihi!

Igår så var jag ialf med Nina. Vi åkte skridskor i typ 30 min bara(?) och sen åkte vi hem till mig och käkade chips och drack cola medan vi kollade på Baksmällan. Grymt störd men rolig film,haha!
Pratade massor gjorde vi också,är så sjukt kul för vi kan ha såna diskussioner hihi:)

Men ja det var min gårdag. Kom i säng runt ett vilket kan vara ganska ovanligt annars haha!

Och just nu vet jag inte vad som händer resten av kvällen. Skulle kunna bli så att jag hamnar i Örsundsbro,skulle också kunna bli så att jag stannar hemma och kanske bara tar en runda skridskor med typ Nina igen kanske?

Åh,vet inte någonting alltså...

Men nu ska jag ialf käka och sedan dra till stallet och ta in hästarna.
Ha det bra ni andra medan lilla jag funderar vidare.

Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0