waist of time

Hallå!

Kan säga att jag har världens huvudvärk just nu..tror det är något jag får när det är så här sjuuukt kallt ute! Typ spänningshuvudvärk?

I alla fall. Vaknade vid tolv tiden,satt och segade hemma och kollade på film med mamma till tre,sen drog jag till stallet. Svinkallt(!) och det enda jag klararde av var 20 min ridning på volten,barbacka. Frös så himla mkt!
Så ja nu så ska jag strax hoppa in i duschen för om lite mer än en timme kommer Johanna och Camilla hit. Linda,dissar oss!;( 
Men ja ikväll blir det en lugn kväll,fredagsmys med tjejerna!

Har inte mkt mer och säga förutom..att ha en galet bra fredag vare sig det blir mys eller party!;)
Puss på er!

it's a waist of time,thinking about you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0