what ever

Tjingeling!

Fy fan vilken huvudvärk jag har. Det är helt sjukt. Usch..
Ialf så mår jag bättre nu och som sagt det är en ny dag imorgon. Då väntar Uppsala och en fika med Marina och sedan insläpp av hästar på em. Kanske blir det lite shopping också när man ändå är i stan?;)
Och på onsdag blir det Kalas,men tydligen ska inte självaste Bingo komma. TRÅKIGT

Men jaa nu ska jag gå och pysa ner mig i sängen igen.fryyyyyser ju!

Förresten vem fan är Bagge Beckham?!
Fick en vänförfrågan och såg sedan att flera av mina vänner på FB blivit vän med honom. Jag fattar inte vem är han?
Aa ja,min FB är bara tillför folk som jag känner,jag vet inte hur det är er..haha.

ha det bra,sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0