wonderful

Hej Hej!

Idag är jag hur glad som helst. Alltså verkligen,humöret är tipp topp!

Idag började jag inte förrän 11.45 egentligen,men åkte in tidigare och tränade med Sara. Var sjukt härligt och eftersom när man tränar så flyger det ju ut massa endorfiner(?) i kroppen som gör att man blir glad,så efter det var ju allting as härligt!

Hade sedan mode-lektion,gick faktiskt väldigt bra och hade Tove som assistent och då kan ju inget gå fel eller hur?
Juste. Johannes sydde en strumpa och en mössa idag.Vilken talang måste jag säga! hihi;)

Drog ner på stan och kikade med S&T och sedan blev det hem. Drog till stallet,fick skjuts av snälla pappse dit och tog in hästarna. Gick as bra och sedan åkte jag hem och blev ännu gladare!
(La ut en annons om att jag sökte medryttare för nån vecka sen) och ja vem hade inte fått mail idag då?
jooo JAG! tror ingen kan förstå hur glad jag blev att det,förstår ni vad det här betyder?!
att min häst kan få den omsorg och träning hon verkligen förtjänar nu och att jag kan få lite mindre stress i vardagen!
oooohh,så glad jag är:)


Något annat som också är roligt,det är att det är fredag imorgon. Planerna för helgen är inte helt hundraprocentiga än men det kommer bli bra hur det än blir. Blir en lugn helg,och med det menar jag ingen alkohol.
Var rätt länge sen man hade en sådan helg,så ja det behövs verkligen;)

Men jaa nu ska jag ladda ner lite musik till mobilen,sedan duscha och sedan..?
ja sedan blir det sängen,för idag ska jag faktiskt lägga mig tidigt. Upp imorn vid 06.00 igen så ja det är lika bra och sova helt enkelt.

Men nu blev det här ett sjukt lång inlägg,så lika bra och säga adjö.
Hej hopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0