yes box

Så där ja.
Nu har man nästan packat klart och det enda som ska göras nu är och duscha. Borde sova för länge sen men..äh det går liksom inte. För mkt att göra helt enkelt.
Imorgon så blir det först skola mellan 8.30-16.30 och sedan så bär det av hem till Marina. Övernattar där och sedan på lördag är det bara för oss två att åka den lilla bit det är från Marinis hem till Sara. Usch vad jag är taggad alltså. Asså det är sjukt hur taggad man är!

Har ialf sjukt mkt packning med mig,fy fan..Och imorn så blir väskan ännu tyngre då det blir shopping också.
shiiit alltså!

Vilka i-landspoblem man har alltså. Haha.

Hur som helst,kollade på film med mamma och drack te och smaskade i mig nötter. Hostan gör mig fortfarande sällskap och halsen har blivit ännu tjockare och rösten håller på och banga ur.Känns ju sådär urbra inför helgen alltså..hehe.
Blev i alla fall inget sola men det gör inte så mkt..Får vara en blekfis helt enkelt;)
Snälla mammsen köpte SOLO åt mig också! Den får följa med till skolan imorn för den gav mig as mkt inspiration till projektarbetet!

Men men,nu ska jag duscha och sedan soooooova.
later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0