you know it

Hallu!
Några nattugglor uppe idag då?!

nehepp..inte idag heller.

Hur som helst,tjejerna drog för en stund sen hem. Har haft en sjukt bra kväll och vi har snackat och dippat chipsen ett flertal ggr och haft det kul kul kul!:)
Ska faktiskt bli skönt att lägga sig så tidigt på en fredag. Tror det kommer uppskattas ganska rejält av min egna kropp. Vila lite för en gångs skull.

Men ja nu ska jag förmodligen ta en dejt med kudden några timmar. Hahaaa;)
Sov gott snuttisar!


insåg för ett tag sen..jag förstör allting genom att låta känslorna ta över. Om jag bara ignorerar mina känslor så skulle allt vara mycket bättre. då kan vi ju faktiskt vara vänner och allt kanske kan bli lika kul som det var innan.
hejdå känslor och hej vänskap.
ja precis så är det:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0