är kärlek bara för idioter som jag?

Heeej bloggen!
Har inte mycket och säga förutom att..igår badade vi. Jag Ludde Bolle Tobbe och Nina. Blev Österbybruk igen. Och jag hoppade från femman igen. Och det var fulla idioter där som klädde av sig alla kläder och hoppade från tian och hade sönder glasflaskor. Bolle badade med foten också, hade med sig världens största kondompåse till benet..men det funka ju så aa det var helt klart värt de där 300 spännen;)
Sedan hamnade vi hos Tobbe igen en stund och sedan åkte jag Ludde och Bolle fyrhjuling hem.
Feeeeett kul det är och åka en sån!:)
Idag så körde jag lite också. Gick ju typ bra haha?

Och jag vet just precis nu vad jag behöver.
Blondiner.
En eller två eller tre spelar ingen roll men jag behöver en sådan snygging att prata med.
Jag behöver en sådan vän innan jag hamnar i botten av ån igen..





Botten av ån vare.
Hej.

och juste. Pappa fyller 54 år idag. GRATTIS DIN MUPP♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0