BAILANDO.


Alltså fan vilken härlig detta har varit. Så sjuukt jävla röööj!
Har fan kört alkoholintag fyra gånger denna vecka!
Meeeen jag klagar inte! Eller jo dagen efter så..Fast alltså mest piss mådde jag i igår,bakis heela dagen, men klockan 9 så hamnade det första vinglaset i handen ändå. RÖÖÖÖJ.

Hur som helst. I fredags då var det fest hos lilla mig. Sjukt kul var det. Kom massa roliga människor och jag gjorde massa galna saker och sa allmänt sjuka saker. Haha, GALET.
Men kul var det, oj oj oj. Galen kväll med galna människor. I LIKE IT!
Hade en tjej och några stycken handbollspojkar som sov över och när jag vaknade dagen efter så hade alla åkt förutom två. Tove och Ejder sov ju i min säng så låg och pratade med de en stund innan jag och Tove började städa upp och det gick ju ganska snabbt ändå!
Vid 5 kom Nina och joinade oss i sängen,låg och skrattade ihjäl oss åt bilderna vi tagit och allt sjukt vi gjorde, sedan blev det middag lagad av Nina. Taaack finaste!

Vi trotsade sedan spöregnet och tog oss in till staden(Luthagen) till Jessicas lägenhet typ.Skiiiitfint var det! skulle lätt kunna bo där,det hade liksom lite lantis känsla över det hela ändå!;) tihi.

Vi chillade ialf där och lyssnade på gamla goda låtar från lilltiden och minglade runt med alla andra flickor som var där,roligt roligt(: Kom mer människor dit, men när klockan började närma sig halv tolv så ville vi som var minst där dra vidare.
Jag Tove Jennifer och Nina hamnade på Kalas till slut ialf. Träffade massa roliga personer som alltid. Sjuuuuukt kul!
Jessika kom dit sen ialf och Sara skulle egentligen varit med också,men hon aa..mådde inte så bra. Synd som faaan♥
Meeen hur som helst, var en grym kväll med fina flickor!:)

Nu ska jag typ ta mig ut ur huset och ta hand om min fina häst.Blir väl en ridtur kan jag tro!
Och juste, ikväll så kommer familjen hem efter en helg i Dalarna.

Ciaooooo.


Sköön förfest musik vi hade igår då. De äldre tjejorna körde på gamla godingar. Lyssna! Vilka minnen man får hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0