But I know the heart of life is good.

Har ju haft en ganska mysig kväll om jag får säga det själv.
Vid elva typ så tog jag en snabb dusch och halv tolv så mötte jag upp Nina i mörkret. Fy fan vad läskigt det var, både hon och jag höll på att lägga massa kladdkaka i trosorna så vi typ sprang runt halva Alunda istället för att gå som vi brukar, så ja det slutade med att hon och jag hamnade i min soffa och käkade bananer istället.
Inte helt fel, haha!

Fick ett besök av Ludde och Bolle också och vi tittade i massa gamla skolkataloger och fick nostalgi känsla på en gång. Allihopa var så söööta, så liten man egentligen var!
Kul var det ialf!:)

Och ska sova själv inatt igen.Får se hur mycket man fryser nu haha!;)
Bolle påstod att det var varmt i mitt rum men skulle inte förvåna mig om jag fryser ändå!


Ser framemot morgondagen gör jag också.
Blir staden på dagen och sedan på kvällen blir det chillerill hos Bolle!:)


har druckit coca cola hela jävla dagen för har mått ganska dåligt haha.
FETT NICE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0