Can't seem to hold you like I want to.

Har hängt med Tove idag. Finns ju typ inget bättre än det?
Vi tjockade lite på Mcdonalds och kikade i massa affärer. GILLAS!:)♥

Juste min moster och hennes man och lillkusin var hos oss idag. Moster tattuerade sig här i Alunda - och fy fan vad fint det blev!
Fick sedan skjuts av de in till stan, inte helt fel det heller!:) så himla kul och hänga med dom. Alltid♥


Träffade Emilie från stallet på bussen hem också, sjukt kul eftersom vi inte har setts på evigheter!
Kom hem till en galen lillebror(sällskapssjuk eller vad?) och nu så håller han på att fixa fram nån film som vi ska titta på enligt honom.
Blev dessutom helt övertaggad på att måla mina naglar i en rolig färg så snart ska jag måla de turkosa(:
Fast först ska jag vattna grannens blommor.

hej och hejdå.
för att du inte förstår ett jävla dugg.


GIRLS! titta in videon från i lördags. Hahahaha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0