Destiny.


Okeeej Okeeej.

Har varit ganska usel uppdatering här de senaste dagarna men wtf..är man kär så är man och finns ingen jag hellre är med än med älsklingen!
Såå jaa jag hoppas att de flesta är glada för min skull för jag är så jävla glad! Efter att skit så borde väl ändå lyckan kunna hitta mig med, jooo dåå!
Så lycklig tjej 24/7, här har ni henne:)

Har ialf de senaste dagarna lyckats:
- spelat Fifa för första gången med Ludde & Ejder och det gick ju faktiskt bra!
- sovit med älskling och försovit oss allt för många ggr
- badat med Tove på landbadet
- varit i Östervåla och träffa moster Lotta och kusiner(Aron var inte hemma den jäkeln men Sigge sötnöt & Hampus var det ialf hihi! Moster Maggan och kusinis Linda var också där!
- gjort min andra tattuering ( fast den e sne) haha:)
- badat i Vällen några kvällar med grabbarna( eller ja idioterna haha) och Nina
- sett älskling träna handboll
- shoppat loss med Nina
- kirrat ny telefon!
- köpt nya småsaker till hästen och träffat henne efter att typ inte ha sett henne på en vecka!

Och ikväll.....då jäklar blir det utgång med de bästa tjejerna. Typ i princip hela våran tjejklass kommer vara där och några fler snyggingar så det här kan ju inte bli mer än KUL!
Vi ska ju fira Tove för hon fyllde år förra veckan plus att Alexandra firar sin födelsedag på Kalas ikväll så..aaa dit ska vi ikväll och skaka lite rumpa och beställa drinkar för 20 spänn. Mmmmm, gilla:)

Men nu ska jag fortsätta packa lite inför dagens äventyr.
Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0