dimmiga dar, det där var fina dar, men jag såg aldrig vart vi var.

Har planerat lite inför min feeest jag ska ha på fredag och det kommer bli dunder tror jag.
Har ikväll också varit på traktor race med Nina och familjen och Ludde och Tobbe. Det var kul!
Många man kände där hihi,men roligast var det ju och träffa Hanna och Camilla!:)

Jag har bara resten av kvällen suttit framför doootan och lyssnat på musik. Tog på mig bikinin för ville åka och bada med boysen men tror ni att vi gör det eller? nej nej.
Blev istället upphämtad i bubblan och så åkte vi på lite gångvägar och shiiiet och fick då värsta flassshbacks från en ganska bra kväll. Elleeeer nej, från världens bästa kväll.
måste ju säga att Tobias Isaksson är en riktigt snäll kille.


Och titta..jag hittade en jättenice bild på datan också!

Lägg märke till vilka det är som sitter i bakgrunden!!!!!!! tjoooohooo pojkar.
den kvällen var en dimma ojojoj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0