heart to heart.

Haha asså jag kan ju inte planera nånting typ... Eller varje gång jag skriver om nått här så blir det aldrig som jag har tänkt det.
Som idag tex. då skulle man ju badat i Sund med fina människor men vädret var ju astråkigt idag så jag stanna hemma istället. Var astrött imorse också,kom knappt upp ur sängen.
Såå jaa idag blir det istället en lugn dag hemma.
Har typ varit hemma själv och bara fixat med massa bilder på datan(så kolla fejjan nu allihopa, har fyllt på albumen med lite fina bilder,sörni!;)
Tänkte typ sova(?) idag bara och om jag orkar ta en ridtur på Bollen. Har inte ridit på aslänge så kan va skönt för både hon och mig att röra på oss lite..men som sagt får se om jag orkar röra mig dit. ÄR SJUKT TRÖTT IDAG!

Meen nog om det, måste bara skrika ut en sak:
VÄRLDENS FINASTE FLICKA TOVE BERNER WIK HAR KLARAT KÖRKORTET IDAG!
så jäkla duktig hon är, vet hur mycket hon har pluggat så...åh fan vad glad jag är för hennes skull!:D
Dessutom så har den jäkeln sån tur att hon åker till Prag idag också... Fatta NICE!
Men inte så kul egentligen..alla bara åker utomlands och lämnar stackars mig här i "kalla" Sverige.
haha neeej då.

Juste, Ludde var på strippklubb igår. SJUK KILLE det där. Där snackar vi om nån som verkligen inte har alla hästar hemma i hagen..
Haha.
fan vad jag saknar honom

Meeeeeeeen vi hörs era suckers!


DU ÄR BÄST GUMMAN♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0