Hope wednesday had a sweet moment in store for you.

Tjaaaa.
Nu är det kräftan som skriver igen.
Har lyckats bränna mig åter igen haha! Fast vi är ju så smarta, på väg mot stranden när vi åkt förbi den allra sista liksom affären på vägen så ba: eh, har vi solkräm?
såklart inte.Men det funkar säkert ändå!
Märks verkligen att vi alla är släkt haha!:)

Ialf så åkte mamma och jag iväg tidigt tidigt idag till Östervåla för att bada med min kusin Sixten och moster:)
Var hur jäkla niiiiiiiiiice som helst och vara där borta i Östa(där deras typ sommarstuga låg) och aaa fan vad nice ställe det är egentligen.
Sandstrand, iskallt vatten, snyggt område och jaa det var underbart att vara där. Ingen ville typ åka hem!
Satt och planerade andra semesterställen medans vi stekte där och skulle vara sjuuuuuukt nice och åka till mosters favoritställe utanför Norrtälje. Typ 3 dagar, fett underbart!
Mamma ba: klarar du dig utan luddesnutte då?
Jag: TSSSSS! om han kan åka iväg en vecka, så ska väl jag kunna åka iväg i tre dagar!

Min lillkusin är fett cool också,älskar och hänga med honom! Så jäkla roligt var det också, då vi pratade om Sixtens storebror Jonathan(min kusin också) och hans tjej Ericas bröllop för när de gifter sig så ska de typ ha fest i 3 dagar i sträck har de planerat.
Sixten: Ååååh, PARTY PARTY!
Kanske värt och nämna att han är 9 år?
Haha,så skön unge. Märks att han umgåtts lite för mycket med sina andra fyra brorsor som dricker rejält. Eller hur AROOOOON?
Haha:)
Dessutom drog han ett skämt idag:
Vad kan man göra för och skrämma en thailändare?
-Man gör vågen.

hahaha!

Hur som helst,kom hem och tog en cider med pappa och käkade lite glass. Snart snart snart så är det dags för fotboll igen!
Tyskland- Spanien!
Kan bli en ganska grym match,så självklart sitter pappsi och jag och kollar!:)
Säkert joinar mamma oss i andra halvlek som igår hihi.
Men ska duscha bort all sand ur håret nu,skynda skynda!

Pusssssss på er.



Jag hemma,precis innan vi skulle åka:)


Sixten on la playa.
Luddes badring åkte med(tack för lånet älskling)  den hade han jättekul med hela dagen haha!:)


Pudding 1 och 2.


Nej jag har inte gjort nått(a)
Han grävde ner sig i sanden helt själv... hihi:)


Och här har ni Ludde Mussla.
Haha,så jävla kul historia bakom den här bilden..
Såklart vet min moster vem Ludde är eftersom att min mamma och hon är världens pratkvarnar, och när Sixten kom upp med frågan om vad hans nya mussla skulle heta så säger Lotta ba: Ludwig. ( här däcka jag av garv haha)
Min lillkusin vart ju skitglad och kom på massa smeknamn,bäst var ju Ludde Muskelknutte.
Hur som helst, nu har min kusin en mussla som heter Ludde!
Hahaha xD


Jag och min kusin Isaks hund Hebbe. Fett stor den är!
Drog massa skämt om att jag skaffat en ny ponny haha!



Klockren tröja Sixten fick för ett tag sen när han träffa Tobbe Trollkarl.
Hahaha, akta er brorsor!;)

Kommentarer
Postat av: Ludde;)

Så länge ni har kul med ringen så är jag glad;) thihi<3

2010-07-07 @ 23:10:23
Postat av: Lolloooo

haha jaaa var fett nice, Sigge vart tokkär i den:)<33

2010-07-07 @ 23:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0