I magaluf

Heeeej Heeeej.
Faaan vad trött jag är idag! Somnar snart haha..

Har idag ialf åkt in till staden och träffat Hanno, supermys!
Jag behövde ju en solhatt och det fixade jag också! Hittade en asfin inne på H&M. Kachtjing;)
Där träffade vi också på Michan, as nice och träffa henne! Så himla fin människa det där!
Hanna och jag hamnade ialf sen nere vid ån med en glass i handen och där såg man massa människor man kände igen från skolan hihi. Elina träffade vi också, mitt i hennes jobbpass!:)

Kom ialf hem tidigt på eftermiddag och där skulle man egentligen kört vidare på att bada med Nina men blev inte så, därför blev det bara att man segade sönder här hemma.
Men nu blir det röj igen!
Ikväll blir det ett besök i Knutby parken. Nina ska vara fyllechaffis åt min föräldrar och deras kompisar haha! Hur stört det än låter så har de "förfest" här hemma nu, gubbarna och gummorna.
Haha, så jävla kul det ska bli när alkoholen slår till!
Under tiden de är och svänger loss så ska jag och Nina ha fredagsmys hos mig. Chips och dipp och annat gott gott ska det bli!

Har under en liten stund idag också fixat med olika sidor och sökt jobb och fixat CV shit och sånt. Vill så gärna ha ett jobb, PENGAR PENGAR PENGAR.
Blev dessutom HUR SUGEN SOM HELST på att i typ september/oktober åka iväg på bartender kurs nere i Magaluf. Åh vilken dröm det skulle vara. Fatta nice: flyg,boende,mat,party,kurs,kursmaterial, 3 VECKOR = 15 500.
Typ ingenting egentligen för allt det där plus att man blir världens bästa bartender! Så kommer man tillbaka till Sverige sen och jobbar på nattklubbarna här hemma. Mmm... Nice nice nice det skulle vara!:)
Någon som är villig att hänga med? Plus typ erbjuda mig 15 papp?

Nu till något roligare.
Ska dra och städa mitt rum och fixa till mig. PARKEN ikväll ju allihopa!
Haha. Ciao!

Dagens bilder

Dagens outfit - på väg mot stan!


Älsklings Hanna:)


Jag in the new solhatt!
mm..fan vad jag steka i denna alltså, Jaaarå!

uppdaterar i natt sen och lägger in bilder på fyllesvinen.PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0