just gonna stand there and watch me burn.

Hallååå bloggen.

Fett pressad tjej som sitter här just nu.
Ska till V-ås ikväll med Jessika & Jennifer och Nina ( ändrade planer!) 
Vill ialf röja ikväll och när jag vill röja då blir det röja!

Drömde en asläskig dröm inatt/morse gjorde jag också..Fy fan vad hemsk den var!
Ajajajaj vad det brändes i hjärtat. När jag vakna så låg jag verkligen och ba: shiiiit. Det var en dröm. Det var bara en dröm...PUUUUUUH. jävla mardröm.

Har dessutom skaffat en till blogg på UtelivUppsala. Det ni!
Så nu har jag gjort det också..
Fast länkar den senare när jag kommit igång med den lite hihi;)

MEEEEN nu måste jag springa iväg. STRESSIGT LIV man har.
adjö.


SÅ nu.. Om man tar detta gäng fast tar bort tove och sätter in en Nina där istället så har ni gänget inför kvällen!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0