Kom ge mig allt som du har och jag ska stanna kvar.

Ciaoooo.
Har tillbringat halva kvällen framför tvn med läsk och ostbågar och en pappa i sällskapet.
Joo visst, här såg man semifinalen Urugay- Holland!
Blev mest sugen att titta när Ejder skulle heja på Holland enligt fejjan så blev sugen att heja på det andra laget " bara för att".
Fast jag är ju så jäkla sämst så visste inte vilket lag som var vilket de första 5 minuterna men redan då tänkte jag att om de i oranga tröjor var Urugay så skulle de äga den här matchen..Och jaa efter några minuter när jag insåg att det egentligen var Holland, så ba: fuck..
De är ju bättre än Urugay så då satt pappa och heja på Urre och jag på Holland istället haha!
Alltså helt seriööst Holland knäckte ju.. De var mer intensiva i spelet och mer framåt än vad de andra var.. Till och med mamma kolla en snabbis och hon sa också att Holland verkligen körde all in! Men ååh, jag kan inte sånt här fotbolls snack men ah Holland var bra. Punkt.
Imorn är det Tyskland - Spanien.. MISSSAAAA INTEEEEE!

Och just nu ska jag dra två Sex and the city avsnitt innan det blir sängen. Måste soooooooooova!
Imorn så kanske det blir en sväng till Östervåla för och bada med släkten,typ min lillkusin och moster.
Hoppas på det,så man kan sola lite hihi!:)

Meeeeen godnatt.
Och du vet att jag saknar dig älskling, nästan ovärt och skriva det för är så uppenbart egentligen..
FAN VAD JAG SAKNAR DIG!♥


Den officiella VM låten av världens snyggaste kvinna- Shakira!
fett braaaaaaa så det så!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0