late nights.

Kära dagbok..

Ikväll är min föräldrar jättefulla och pratar bara om sex. Helt seriöst de gör bara det!
Fy fan vad jag & Nina har garvat åt dem..HAHAHA.
Citat från pappa:
"Aa men det är sådan där..kärlek" fattar ni?

Haha. Hur som helst, under tiden så var vi två hemma hos mig och kollade på film. Blev den bästa sommaren,så himla söt film hihi!
När vi sedan åkte tillbaka till Knutby och PARKEN så gick vi upp och ställde oss utanför för att vänta in fyllekajorna och då tänkte jag precis ringa till Charlie för hade ju lovat och göra det eftersom han också skulle vara där och svänga runt lite, tror ni inte att han kommer vinglandes ut från stället precis då? Vilken tajming alltså;)
Stod och pratade lite strunt med honom och sedan kom pappa ( tro det eller ej men han var först ut från stället brukar alltid vara tvärtom haha) och då stod han ialf och Charlie och muppa sig som fan tillsammans innan de andra i sällskapet plus mamma kom ut därifrån!
Haha, jaa vilken kväll alltså!:)

Nu sitter ialf mina päron hemma i lugn och ro och fyllekäkar lite.
Och jag tänkte sova..typ nu. ( I min nybäddade säng som jag bäddat alldeles själv!)
haha..älskling♥
Godnatt i allafall alla fina!



Och här har ni de få bilder jag lyckades ta ikväll haha.


Pappa( ser asfet ut på bilden,men det är han inte i verkligheten haha!) stilig var han ju ialf, full också!;)


Christina Mamma och en liten bit av Krister.
Dessa personer packade vi in i våran bil och körde dit haha.


Trångt haha?
aa satan vad kul man kan ha med fulla 40 + are i bilen:)

Kommentarer
Postat av: Ludde

haha ne din mamma bäddar sängen:P haha..



Puss älskar dig<3

2010-07-10 @ 15:02:48
Postat av: Lollo

haha nää det är det inte,det är jag som fixar det;) MUPPPPP. älskar älskar älskar dig<3

2010-07-10 @ 17:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0