lets go out and dance!

Godmorgon bloggen!

Hade en fantastiskt bra dag/kväll/natt igår! Fan vad kul vi hade det!
Blev asgoda fördrinkar hos Tove och massa sjuka lekar och sedan en god salladsbuffe och sedan massa vin på det! Vi kom fram till Kalas,där de hade gjort om inredningen, it´s summertime baby!;)
Eftersom allt var så billigt så hängde man vi baren ganska ofta men lyckades också träffa alla härliga personer man känner och jaa,asså det var bara en sjukt bra kväll helt enkelt! Dansade mycket med Marina den fina hihi!
Dock så hälsa jag inte på födelsedagsbarnet Alexandra, såg henne knappt bland allt folk, den lilla snyggingen!:)<3

Sov såklart med älskling och sen åkte han och jobbade när jag sov vidare hihi. Är faktiskt inte bakis idag woohooo!
Gick upp vid 2 och då fastnade jag och mamma vid tvn då det gick nån konstig film tror den hette typ City of Member och jaa den var ganska bra faktiskt.

Funderar på att börja göra mig i ordning för jag antar att grill/poolparty hos Jojjo väntar kvällen så man kanske borde va lite sommarfin då eller? Måste ju ialf ha något att göra tills älskling slutar jobba så att hänga med Jojjo och alla andra godingar under tiden är ju inte helt fel:)

Men ha en bra kväll allihopa:) Alla galna bilder från igår kommer snart.
Peace!



Akcent- Kylie
Hörde den igår och insåg hur länge sen det var jag hörde den sist hihi.
Hur som helst..HET LÅT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0