livet är som en fylla: njutningen tar slut men huvudvärken består.

Hah,klockrent.
Knut som skrev det nyss på FB!

Fy fan vilken jävla galen kväll det blev igår.
Åkte till Bolles lya och festade till det med massa handbollspojkar. Fy fan haha,sjuukt var det!
Körde massa konstiga spel och drack massa Capten Morgan. Gott är det med cola, men rent..ouhhh, jag pallar fan inte sånt.
Älskling höll på att däcka i början och då var jag nykter typ, sen nyktra han till och då började jag spåra istället.
Kvällen slutade såklart med klädpoker och vem fick då inte ta av sig alla kläder först? -----> JAG.
men men var en rolig kväll ialf!
Fick ju träffa snygging Jojjo så atte...jag var glad:)

Tror vi däckade hemma hos mig efter 5 nån gång och så gick vi upp vid 12 igen idag haha.
Sjuuuukt men mådde så himla dåligt så kunde inte somna om.
Blev istället att kolla på Step up 2 the streets och strax därefter kom Nina och snackade massa skit innan hon åkte till jobbet:)

Körde fetaste middag vid typ tre(astidigt men päronen skulle åka och jobba) fast var sjukt gott ialf och sedan kom Ludde med sin vovve Ville och busade massa med den här.
Funderar senare ikväll på att ta ett kvällsdopp med killarna men får se om jag pallar bada. Är så himla trööööött!

Aja,bjuder på massa sjuka bilder från igår. Enjoy!
sämst kvalite men..whaaaaaatever!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0