When I say jump, you say how high

Lägger upp överdivet mycket bilder för att vara här på bloggen..MEEN måste bara visa hur kul vi har haft det!:)

LÖRDAG:

outfit för en grym lördag kväll med tjejooooorna.


In Uppsala.



V-ås. Pissapausen.



Lyckat killar..smällde sönder två däck på mindre än 5 minuter.


A drunk little bitch.


ja jag körde på röda läppar. slut på den historien.


tjejooooooor:)


1:a bil vi hoppade på.
Nån kille jag inte kommer ihåg namnet på ialf. Snäll ialf!

Pussss.




2:a bil vi hoppade in i. Nån kille jag inte kommer ihåg namnet på. Dum kille ialf!


Kvällens kung- Håkan.


SÖNDAG:


pigg och glad nästa dag!


haha, familjen.


Nina den fina och Lollo lusen.


Syskonkärlek..


Semesterkungen!





Jag i min bögtröja.

GODNATT.

Kommentarer
Postat av: ludde

haha bögtröja ja:P

2010-07-12 @ 10:36:06
Postat av: Lollo

haha yes, snyggaste bögtröjan. MMMMM:)

2010-07-12 @ 10:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0