Medan mina ögon letar efter vad dina ögon vill.

MorsningKorsning.

Tro inte att jag känner mig som världens ensammaste människa. För det gör jag.
Natten var helt sjuk. Gick och la mig vid 3 och eftersom jag sov själv..så typ frös jag halvt ihjäl i sommarvärmen?
Helt seriöst, jag hade båda mina två täcken på mig och när jag vaknade så frös jag fortfarande. Eh sjukt?
Och när jag vaknade idag typ sådär vid halv 2..så var jag ju helt själv hemma också. ALLA jobbar.
Så hej här har ni en ensam tjej.

Det enda jag lyckats åstadkomma idag är att ge mig själv frukost och kollat på den bästa sommaren. Haha,så jävla fin film det är!

Tänkte nu gå och sola och försöka få någon att umgås med mig.
Tjenis penis.


Kanske ska ha mössa på mig nästa gång jag sover själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0