ROOOOOOOMPAH.

Återigen. Fan vilken bra jävla helg det varit.
Kan man få leva såhär bra som jag gör?
Shit,börjar fan bli rädd över att vara så här överdrivet glad hela tiden.

Igår röjde jag & Nina och Jessi och Jennifer sööönder i Västerås. Alltså vilket jävla gäng vi är egentligen, duuuuuunder kväll med underbara tjejer. Så klart som fan att man är lycklig då?!
hur som helst, Nina impulsiv ändrar planerna i sista sekund och följer med ialf! Hoppar in i våran seveeeenfouurti och brassar iväg mot staden,snurrar runt ett tag för att hitta hem till Jessika men failar totalt. Kommer ialf mot V-ås och har en klockren biltur dit, massa prat om små fjortis tjejer( ALLtså fan vad arg jag blir, kan hon bara typ inte skaffa sig ett liv? ååh..)
Kommer ialf fram till THE CITY och efter lång promenad med för mycket alkohol inblandat hamnar vi på en baklucka med några killar som var jättesnälla. SJUKT nice och bara åka runt och glassa men polisen sätter stopp för det ( tror vi var typ 10 pers i/på den bilen?) och vi flickor flyr så fort vi kan..
Och hoppar in i en mini van istället med Ludvika killar. Usch vad kåta de var, så vi hoppa ur där ganska snabbt med två andra URSÖTA tjejer Linn & Sanna och springer omkring med de sötisarna en stund, hamnar på en annan bil med finska killar på (hej jag kan prata engelska när jag är full FRÅGETECKEN?) och sedan in i en annan bil för att hämta mer öl där Linn & Sannas pappa och pojkvän Nisse sitter! Och sedan ur igen för att hamna på en annan mini van med ett par trevliga killar där jag coh Jennifer blir kvar ett par timmar medan de andra två damerna blir avkastade och hamnar med bandidos istället.
Kvällen slutar med att vi liftar med världens mysigaste gubbe, Håkan och åker fiiiinbil tillbaka till våran bil.
Fan vad GOOOOO han var. Helt klart kvällens kung!
På vägen hem däckar alla tre: Jessika snarkar satan, Jennifer pratar i sömnen och jag snurrar med huvudet hit och dit.
GRYM KVÄLL!

Idag så missade jag och mamma förflyttningen av hästar kl 8.00- PINSAMT!- men vaknar ialf kl 9 typ efter att ha sovit 5 timmar och är skiiiit pigg. Ringer och väcker Nina för att släpa med henne till Rullsand och bada med min familj.
Sköööön dag där borta, men brände mig såklart. DAMN IT!
Blev sedan en seeeeen middag (grillat, fy fan vad gott) och ett litet besök av Tobbe( fick reda på historien om VM bläckfisken- GRYMT ju!) och jaa sedan var det bara att bänka sig framför tvn. VM FINAL.
Vilken jävla match..aaaaaah. Grymt jävla bra av Spanien ialf. UNDERBART.

Imorn kommer älsklingen hem. En annan underbar grej. Dock så fick jag höra av Tobbe att han ska åka till honom först imorn..(faaan vad jag och Tobbe slåss om den där Ludde alltså, men han är ju ialf sååå värd att kämpa för!)
Imorn blir det en baddag i Sund med mamma, Nina och lillebror och hans kompis.

Och nu ska jag sova.
PUSSSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0