she loves you.Of course she loves you.

Snyggaste bruden sitter här och bloggar..Ehhh NOT!

Nej men igår så blev det ju poolparty hos Jojjo. Det var riktigt nice!
Dock så badade jag inte även fast det var sjuuuuukt varmt i poolen men äh jag orkade inte. Satt mest och smaskade i mig chips och pratade med de roliga människorna som var där. Jobbigast var småungarna som skulle hålla på och tjafsa bara. Lite tråkigt men men..kul hade vi andra ändå!:)
Älskling var fyllechaffis så var lite halvtråkigt när han var borta men den tiden han var där var urmysig. Och vem sov inte hos mig då om inte han? Katjiiiing;)
Kul kväll ialf, så puss på alla som var där och gjorde den rolig!:)

Idag så har jag inte gjort mycket mer än att ha segat framför tvn med mamma och sedan planerat morgondagen. Imorn så bär det av till Sthlm City med Nina!
Ska bli sjukt kul,det kan jag lova!:)

TAGGA TILL NU NINA!


Fast något som är mindre roligt är att mitt hjärta åker till Cypern inatt, i EN VECKA!
hur fan ska det gå till, kommer ju typ dö av saknad:(
åhhh....♥

En annan sak jag måste lägga till är att jag pratade precis med Hille och enligt henne så var Bolliboll lite oren i steget när hon skulle rida idag så just nu står fisen inne..Ska typ nu snart åka ner och kolla till det. Imorn så kommer ju ändå hovslagaren så hoppas att det blir bättre då!!! Sist jag var där var hovarna kaos men ändå, han lär kunna göra det finare och bättre imorn så aa då blir säkert allting bra igen.

Men men nu blir det mat med mamma o pappa, bilder från helgens alla äventyr är på väg!
Puss på er!



Hillevi & Bollan,såhär tajjjjjjjta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0