att älska och låta någon älska en tillbaka. Allt handlar bara om mod.

Värmen gör mig helt seg i huvudet.
har också nån sån här jättekonstig känsla som man inte riktigt kan ta på riktigt...känns som att alla är så långt borta,även om de är nära mig så..kan man typ inte få kontakt med de på nått sätt?
Alltså jag vet inte vad det är..så ska sluta prata gojja nu.

Har ända sedan i måndags varit med världens finaste pojke och vi har typ badat och badat och badat. I måndags kväll/natt så träffade vi några handbollspojkar hos Bolle och helt plötsligt var vi i Rastsjön och Ludde nakenbada;)
Igår så åkte jag och älskling och bada med familjen i Rasten igen. Och tro det eller ej men pappa badade också!!!
Skönt var det ialf och steka där och efter det så blev det hem en stund och sedan blev det bada igen med massa Tuna pojkar i Österbybruk. Vart så jäkla glad när vi kidnappa Nina också. HÄRLIG TJEJ.
Och vi hoppade från femman! fett läskigt och vi skrek så de hemma i Alunda också skulle höra,lika bra liksom;D
Efter att ha lämnat av lite folk och stannat upp en stund i Tuna så hamnade jag och Ludde i Stavby hos Johan med handbollspojkar igen.
Typ några timmar senare var vi hemma och skulle titta film. Tror ni inte att älskling somnar? Haha, andra gången som det händer.. Så himla söt♥


Idag blir det förmodligen att bada lite till med ett gäng.
Ciao så länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0