Torsdag.

Tjaaa Tjaaa.

Blev en ganska lugn kväll hos Bolle igår. Kom mer roliga människor dit än i måndags men var ändå inte lika spårat hihi;) Fett kul var det och träffa vissa.Länge sen sist!
Kul var det iallafall fast kunde ha varit roligare hihi!
Vart så himla trött på slutet också..Sliten?
Fick samtal från Kaisu också och tydligen hade jag lovat en utgång(25kronan på VIP) men det hade jag heeeeelt glömt bort!

Men men ny dag idag ialf och jag tog mig in till stan i spöregnet för att träffa Tove.
Käkade på Cupido och sedan brände Tove lite cash på kläder. Och jag då..hade tagit på mig shorts och sandaler först men eftersom det börja regna så tog jag tygskor och jacka och jeansleggings och hela köret..Sen i stan blev det ju sooool! fett ovärt och varmt blev det också.

Ska ialf nu åka iväg igen! Ska spendera natten med finaste Hanna ute i Nyby.Mys kommer det bli ialf!♥

Och nu måste jag kila.
Puss & Hej.

Ludde



BIIIILDER från igår.

korv med bröd is the shiiet liksom.


the girls:)


drink up.


hanna och hennes boyfriend Johan:)


Körde utslagspoker..och LYSSNA på det här: JAG VANN! DET NI;)


jag och linda:)


Knack poker
. Vilken flopp det blev för mig..


Elias & Johan.


Jag lyckas aldrig fånga putte på bild haha!


Ludde var typ skitglad i 20 min över detta haha..
SÖT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0